czwartek, 17 kwietnia 2014

Igrzyska Śmierci

Igrzyska Śmierci. Książka, którą pokochałam. Wiem, że niektórym już się przejadło to ciągłe gadanie o Igrzyskach, i w ogóle. Nie wiem co mam wam napisać. Ale moim zdaniem Igrzyska są naprawdę rewelacyjne i warte przeczytania. Książka ta opowiada o przyszłości. Suzanne Collins przedstawia brutalność ludzi, to jak bardzo niektórzy pragną naszej śmierci, i to jak młodzi ludzie są zmuszani do walki z sobą przez brutalny Kapitol. 16 letnia Katniss Everdeen trafia na arenę Głodowych Igrzysk. Zostaje przeszkolona na trybuta. Wraz z Peetą starają się zdobyć sponsorów i przeżyć. Gdy nagle sprzeciwiają się Kapitolowi, a Katniss nieświadomie zostaje Kosogłosem przywódczynią dystryktów, które postanowiły sprzeciwić się Kapitolowi. Zobacz jak udawana miłość przekształca się w prawdziwe uczucie. Jak brutalność ludzi prowadzi do śmierci tysiąca pokoleń.
Polecam przeczytanie książki. Nawet jeżeli widziałeś film i twierdzisz, że Ci to w zupełności wystarczy. Przeczytaj książkę bo naprawdę warto.
To była pierwsza książka, na której zakończeniu się popłakałam. Naprawdę siedziałam przez pół nocy i płakałam bo mi się tak wspaniała książka skończyła. Wiec naprawdę polecam!
   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz