środa, 31 lipca 2013

Rozstanie

Mam wam do przekazania parę wiadomości.. Niektóre będą hmmm.. w miarę a niektóre no niestety nie :c
  • Nie wiem, czy blog dalej będzie prowadzony przez nas obie. Dlaczego? Ponieważ idziemy do dwóch różnych gimnazjów. Ale dlaczego? Przecież wcale nie jest powiedziane że jeśli pójdziecie do dwóch różnych gimnazjów nie będziecie miały ze sobą kontaktu! Tak, nie jest tak powiedziane ale zapewniam was wszystkich że będzie więcej nauki i tych dupereli, więc ja mogę nie mieć czasu, a jeszcze idę do klasy z rozszerzonym językiem angielskim, Julia też.
  • Rozwijamy się! Dzięki wam, mamy tematy do recenzji następnych książek, ponieważ nadsyłacie mnóstwo maili w których piszecie jakie książki mogłybyśmy polecić. Dzięki!
  • Moja długa nieobecność. Taaak,sory, przepraszam ale miałam zepsuty komputer, a na tablecie zbyt nie chciało mi się pisać jakichkolwiek notek, a szczególnie jeśli chodzi o dodawanie zdjęć bo to masa zachodu z tym ;-;
  • Mamy aski! Tak, dużo z was nap polecało, ja mam już dość długo, Julia od niedawna. Więc jeśli chcielibyście o coś zapytać, albo coś nam przekazać możecie także spamić tam. Jeeej! xD 

1 komentarz: